ZIT U MET EEN SCHADE OF HEEFT U EEN KLACHT? NEEM CONTACT MET ONS OP
We doen er alles aan u te helpen!
-
- Is uw product beschadigd aangekomen? Neem dat direct contact met ons op via het onderstaande contactformulier;
-
- Webo hanteert dezelfde garantie als die door de fabrikanten/merken/ontwerpers worden gegeven op de producten;
-
- Is uw product door welke oorzaak dan ook beschadigd? Soms kunnen we onderdelen bij bestellen, zoals glazen, daarmee kunt u uw lamp dan weer repareren. Meldt in het onderstaande contactformulier duidelijk het type nummer van uw lamp. Als u het besteloverzicht nog heeft, dan kunt u ook het bestelnummer vermelden, dan kunnen we het model van uw lamp snel terugvinden;
-
- Mocht u een klacht hebben dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen via het onderstaande contactformulier. Wij zullen er alles aan doen uw klacht te verhelpen;
-
- Uw klacht wordt, indien mogelijk, nog dezelfde dag intern besproken. Uiterlijk binnen 5 werkdagen krijgt u een reactie van ons.