ZIT U MET EEN SCHADE OF HEEFT U EEN KLACHT? NEEM CONTACT MET ONS OP

We doen er alles aan u te helpen!

    • Is uw product beschadigd aangekomen? Neem dat direct contact met ons op via het onderstaande contactformulier;
    • Webo hanteert dezelfde garantie als die door de fabrikanten/merken/ontwerpers worden gegeven op de producten;
    • Is uw product door welke oorzaak dan ook beschadigd? Soms kunnen we onderdelen bij bestellen, zoals glazen, daarmee kunt u uw lamp dan weer repareren. Meldt in het onderstaande contactformulier duidelijk het type nummer van uw lamp. Als u het besteloverzicht nog heeft, dan kunt u ook het bestelnummer vermelden, dan kunnen we het model van uw lamp snel terugvinden;
    • Mocht u een klacht hebben dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen via het onderstaande contactformulier. Wij zullen er alles aan doen uw klacht te verhelpen;
    • Uw klacht wordt, indien mogelijk, nog dezelfde dag intern besproken. Uiterlijk binnen 5 werkdagen krijgt u een reactie van ons.
WE ZIJN ER OM U TE HELPEN

VUL HET CONTACTFORMULIER IN
We reageren zo spoedig mogelijk!