...meer dan alleen licht ook voor particulieren
Kroonluchter

Informatie over retourneren, garantie en klachten

Retourneren van producten

Graag informeren wij u helder en duidelijk over de voorwaarden voor het retourneren van producten die u in de Webo Verlichting webshop, online besteld. Lees onze voorwaarden voordat u tot bestelling over gaat even aandachtig door.

TIP: Bij twijfels kunt u ons beter eerst even bellen voordat u tot bestelling overgaat! Dat scheelt u en ons veel werk en kosten.

Algemeen

De producten die u retour stuurt willen wij graag weer aan een nieuwe klant verkopen. Deze verwacht een onbeschadigd nieuw product in een nieuwe complete verpakking met alle componenten compleet in de verpakking.
De retourgoederen worden door ons gecontroleerd op beschadigingen en op de compleetheid van  de verpakking met inhoud. Wij zijn daar erg streng in. Beschadigingen of beschadigde verpakkingen leiden tot het niet of niet geheel terugbetalen van de aankoopsom.
 

Binnen 14 dagen retour met herroepingsformulier

Als u niet tevreden bent over het product, mag u het, conform de wet en met in achtneming van onze voorwaarden, binnen 14 dagen retour sturen. U moet hiervoor het hier te downloaden HERROEPINGSFORMULIER gebruiken. Dit formulier moet dus zeker binnen 14 dagen bij ons binnen zijn. Per post of per e-mail. Webo Verlichting zal u bij ontvangst van het Herroepingsformulier een bevestiging sturen.

Verzendkosten voor retouren

De verzendkosten voor het terugsturen van de producten zijn voor uw eigen rekening.
 
Geld terug

Het aankoopbedrag van het product en de eventueel berekende standaard verzendkosten storten wij binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsformulier terug op uw rekening. Uiteraard doen we dat alleen maar als we de producten ook daadwerkelijk en op tijd terug hebben ontvangen.
 
Voorwaarden om te kunnen retourneren en geld terug te krijgen Webo Verlichting neemt de producten alleen retour indien:
- het herroepingsformulier binnen 14 dagen door ons is ontvangen;
- de producten binnen 14 dagen weer bij ons terug zijn;
-de producten niet gebruikt zijn;
- de producten onbeschadigd zijn en nog in de originele verpakking zitten;
- de verpakking onbeschadigd is en er geen stickers, teksten of plakband op de verpakking zitten;
- de producten niet beschadigd zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor het transport van de retourproducten en draagt het risico van eventuele beschadiging. Zorg dus dat ze goed verpakt zijn en stop ze eventueel in een overdoos om beschadiging aan de verpakking te voorkomen. Wij raden u aan om de prodcuten aangetekend te verzenden.

Garantie

Uiteraard kunt u rekenen op een deugdelijk product. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn dan geldt de normale fabrieksgarantie.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

U kunt uw klacht schriftelijk per post of per e-mail naar ons toesturen.

Webo Verlichting B.V., Hadrianussingel 27, 6642 AH Beuningen
E-mail: info@weboverlichting.nl

Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling, als het even kan dezelfde dag nog. U krijgt snel een antwoord. Diezelfde dag nog als dat mogelijk is, doch uiterlijk binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst zullen wij u klacht beantwoorden.

Ons streven is tevens eventuele klachten zo snel mogelijk op te lossen doch uiterlijk binnen 3 maanden nadat de klacht is binnengekomen.